I think about me and I think about you but I never think about us two.

Okej, jag kan berätta nu vad det är som pågår som gör att mitt liv suger. Det är varken vänner, killar eller familj det är faktiskt min nacke och rygg det gäller. Jag har haft problem med nacken/ryggen i snart ett halv år men har gått med smärta i ungefär ett år. Jag har antingen stukat koterna i ryggen och nacken rejält eller så är det lite allvarligare dvs diskbråck men just nu vet dem inte så jag ska röntgas inom kort för att se vad som pågår i mina koter. Jag har för lite ledvätska i mina koter vilket gör typ att jag får ont? Jag förstår inte mycket av det men jag har ont och jag har träningsförbud vilket menas med att jag får varken spela fotboll, träna gym eller något liknande. Jag kommer som ni kanske förstå bli tjock innan sommarlovet så klaga inte på min kropp under sommarlovet. Jag hade mina anledningar till varför jag inte träna. Förstår ni varför jag är sur/arg? Jag får inte göra någonting och det suger för då måste jag tänka på vad jag äter och då blir jag ledsen vilket gör att enligt mig så suger hela mitt liv bara för en sån här sak.. Haha, väldigt komplicerad tjej =(

Önskar mig tillbaka till konserten i höstas med Jojje. Wiz Khalifa ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0