I never thought I would forget you this easy but I have.

Min vecka har varit så himla himla bra. Är så glad över allt även fast detta är typ den värsta punkten i mitt liv just nu. Fick reda på idag att jag inte får spela fotboll på tre månader. I Augusti får jag börja träna så det är bara att köpa gymkort för tjock är det sista jag vill bli. Jag har haft en hestisk vecka med massa plugg och spenderat mina vakna timmar med plugg eller skola men det är ändå de små grejerna i vardagen som har gjort att jag har pallat göra det. Känns fel att jag skriver ut det här för jag vet inte hur andra reagerar osv men jag är lycklig sen får ni ta det hur ni vill men mina närmsta vet vad jag menar. Nu ska jag äta upp min BigMac innan jag fortsätter med plugg. Puss

Idag kom även Jojje på att mina marsvin har dött. Kändes bra att hon lade märke till att dem vart döda nu efter snart 1 år och 3 månader. Good for you Jojje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0