Don't care about the people that don't mind losing you.

Hade en 2 minuters lång lektion idag. Väldigt nödvändigt. Jag och Mos stack hem till henne och jag är nu placerad i hennes soffa medans hon duschar. Vi ska äta och plugga lite innan vi drar ner till stan där balen ska hållas. Min syster är utan krydd finast på balen, hon är så fin så jag blir avundsjuk. Vill också vara så fin. Nu ska jag försöka plugga lite. Imorgon är det Fredag, snart slutar jag 1an. För mig började ettan som skit men kan säga nu att hur det än ändrar sig så är mitt avslut på 1an perfekt. Skönaste klassen, finaste vännerna, softaste linjen och jag mår bra. Vill så gärna berätta lite mer detaljerat för er men får se hur det är i helgen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0