Friendzone


Sitter och tittar på friendzone och påminns om Arvid. Bara min fina Arvid, min bästa bästa vän. Finns ingen i världen som är som han och han är den bästa personen i mitt liv. Glad att han är min vän och att vi inte kommer ha det samtalet som dem på tv får just nu ha. Hade förövrigt en bra eftermiddag hos Johanna där vi gjorde super goda våfflor som jag snart ska ut och springa av. Hehe, samma runda varje dag men denna gången ska jag jogga för känner att jag behöver ta lite tid för mig själv men samtidigt är jag rädd för mina egna tankar. Att jag kanske tänker bort och får förhoppningar om olika saker. Jag är väldigt rädd, åh.. Var jag för ärlig nu..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0