Som bara du kan

10 sanningar:
1. Mina vänner säger alltid att jag bryr mig för mycket om mina vänner och tänker inte på hur jag själv mår
2. Jag har en syster och de är lussan
3. Jag önskar jag bodde ensam
4. Jag önskar jag hade en bra relation med min farmor och faster
5. Jag kan känna mig totalt ensam i ett rum fullt med folk
6. Jag hatar folk med fördomar
7. Jag hatar när folk kommenterar folks kläder
8. Jag har jätte svårt att säga förlåt men när jag väl säger det så betyder det jätte mycket för mig
9. Jag snackar inte skit om någon, tycker jag något så säger jag det till dem annars bryr jag mig inte. Hade en period då jag snackade om en person med en annan tjej men har nu sagt förlåt osv och berättat allt.
10. Jag hatar kärlek mer än något, det förstör så jävligt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0