Moving forward

Idag är det en sån natt då jag inte kan somna vilket betyder att jag kommer somna i skolan, säkerligen på engelskan vilket betyder att min mentor kommer bli sur. Vad mycket betyder i mitt liv? Lol joke. Nej men åh vad jag längtar tills helgen. Haha, patetiskt må de va men de var faktiskt en vecka sen jag träffa min fina. Blir också toning på Fredag, dock vill jag ju ha blont i topparna och mörkade uppe men de får vi se till sommaren istället. Har så mycket att berätta för er, jag har t.ex träffat en otroligt fin person. Jag har Alice att tacka över det egentligen så ja, tack Alle! Mitt liv börjar bara gå framåt och efter en äcklig händelse i vintras som egentligen krossade allt mitt förtroende för folk så är jag nöjd med att jag för stunden litar på 2 personer. Jag är nöjd, de går framåt. Wie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0