Min helg

Fredag: Åt glass och choklad doppade frukter med Alle under dagen sen hem för mat innan jag tog bussen till Chrille där vi hann se halva Sunes Sommar innan Anton kom och gav oss sällskap. Åt godis och pratade en del tills klockan blev 12 och jag skulle dra mig hemåt medans dem skulle ut och festa. Somnade gott i min säng redan vid halv 2, har nog aldrig varit så trött som jag varit denna veckan.

Lördag: Spelade match sen tog jag första bästa tåg till Svalöv där vi förade innan vi drog vidare till lokalfesten. Väldigt kul och det var massvis med nytt folk som man skulle ta i hand med. Alle nästintill tvingade alla att hälsa på mig haha. Träffade en del igenkända ansikten också, kom som sagt hem efter en trip inom statiol för korv vid halv fyra. Somna gott hos Alle.

Söndag: Ätit mc och choklad doppade frukter med Arvid. Plus så tjäna jag 100 kr på ett vad. I love myself ibland. Lyssnat på musik, pluggat, pratat med Emmy, sovit lite grann och spelat tetris fullt ös. Wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0