Please, take this shit away from me.

Ibland är det svårt att vara ärlig i en stad fullt av människor där alla tycker likadant, tänker likadant och känner likadant.. På utsidan iallafall. Just nu behöver jag mina två vänner som är rena motsatsen till mig men ändå de två som förstår mig som mest. Jag har inte problem, jag mår bra och jag har inget att va ledsen över men ibland vill jag bara ligga i Jojjes bäddsoffa med Emmy på högersida och jojje på vänster, precis som vi alltid ligger. Intryckt och jag känner värmen från de båda två. Känner mig älskad utan att behöva använda ord. Ibland behöver man en natt med dem utan några problem att prata om, utan några tankar att tala om, utan bara för att vara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0