I can't spend days being away from you.

Nu har jag vaknat till liv. Studenten var super bra igår, var redan full här hemma och fick skjuts till stan av Johan innan jag tog bussen till sebbe där jag nyktra till och hade djupa samtal med Robin och Elin vilket förgylla min kväll. Ett antal skratt och spyor över tak. Tog bussen hem vid halv 3 men när jag väl var hemma fick jag ett samtal så det var bara att börja röra sig neråt för ytterligare en fest som avslutades vid fem/halv sex. Somnade gott och vaknade nu för någon timme sen. Ska troligen ringa och se om någon kan klippa mig idag för mitt hår är helt förstört typ så ska se om det går att fixa annars är det slapp, städa och titta igenom alla bilder sen igår. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0