What doesn't kill you makes you stronger


Vi har ju lite problem här hemma. Jag har ingen dator förutom min skoldator och den är ju lite halvjobbig att sitta med eftersom det finns varken redigeringsprogram eller någon chans till att ladda ner något så är fast i ett litet dilemma och eftersom jag har varit världens tråkigaste person och gömt massvis från er så blir jag en väldigt tråkig människa men tyvärr kan jag inte dela med allt men snart så får ni reda på allt och då ska jag lova er att jag ska fixa min dator också så jag får någon hyfsad uppdatering och blir samtidigt en mycket roligare person haha. I helgen ska jag övningsköra, festa med Erica samt fira Sarah som fyller 19. TYVÄRR fyller jag år på en Tisdag detta året så ska försöka fixa med min tjejmiddag till helgen därpå. Nu ska jag isolera mig och plugga. Hörs senare ikväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0