Nyår x2


Saknar nyår, saknar lussans hus, saknar att slippa alla för några dar!!
I min familj får man inte vara ledsen, då klagar dem på en. Typ som när man står i sin egna värld och tänker på det som hänt så skriker dem "sofie!!!" så man bara "vad??" sen 10 sekunder senare hatar dem en. "Din dåliga attityd osvosvovs" men för helvete, ni vet alla 3 vad som har hänt och jag har varit asledsen över det i 5 dagar. Vad tror ni? Att allting ska försvinna på en minut? sen kan man inte berätta om det för då säger den ena "varför bryr du dig ens?! blablabla". men ok, alla kanske inte är så jäkla känslokalla som ni kan va, grattis till det. Dock vet jag att jag har varit sur men det är hela anledningen, för jag vill inte prata med någon just nu. Nu ska jag till mormor och morfar med hela familjen som hatar mig. Loving lifeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0