Nu är jag trött

I min familj har vi en mamma som aldrig slutar klaga, en pappa som aldrig vet vad han ska göra, en syster som aldrig är hemma och är hon hemma är hon inte vid oss och jag som är på mitt rum men det roliga är att börjar de bråka så kommenterar de aldrig att sarah har sin pojkvän här 24/7 eller sover borta hela tiden eller tar bilen när som och drar iväg och svarar inte när man ringer. Nej mig ska man klaga på för jag alltid sitter vid "facebook". Konstigt nog är jag den enda som tagit tag i mina läxor och försöker fixa dem så bra som möjligt men nej sånt ser inte dem. De ser bara facebook, facebook, facebook. Argh, ni tar kål på en. Nu ska jag dammsuga mitt rum och ta undan mina kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0