Min födelsedag!!

Haft en svinbra dag som började med att klockan 12 inatt ringde Philip mig och sjöng medans jag halvsov i luren. Fått fina sms och blogginlägg under dagen. SÅ himla glad över hur fina vänner jag har. Hade två lektioner sen var det lunch, dog av flabb när jag och tjejerna i min klass satt och pratade sen satte jag mat i halsen så sitter jag och skrattar samtidigt som jag har mat i halsen så alla fick sig ett gott skratt och innan dess hade jag stått mitt i matan i typ 5 minuter och bara tittat runt för jag hittade inte idde någonstans så stod där forever alone medans idde stod och skratta åt mig. Hur älskad är hon? 0,00.

Tog sedan bussen för att åka hem till Christian. Slutar med att jag hamnar på fel buss så åker till Närlunda/elineberg.. Wtf? Sätter mig sedan på 5an vilken var rätt (trodde jag..) fick gå i 20 minuter för att hitta hans hus sen. Fml men när jag väl kom fram skratta han bara åt mig när jag berättade om min händelserika dag. Kollade Madagaskar för första gången för honom och spenderade några timmar med honom innan jag fick skjuts hem och fick besök av Arvid och fick min present. 1 kg marängsviss som han vet om att jag älskar. Hur sjuk är inte han? Äkta bästavän. Åt sedan på haket med han och resten av familjen. Nu ska jag slänga mig framför tvn och njuta av marängsviss och min födelsedag. Love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0