Doesn't mean I'm lonley when I'm alone


Håller på att bli sjuk, förskyld och mår skit så stannar hemma idag så ska jag bara spendera dagen med plugg och softa. Därför blir det dålig uppdatering. Tur att jag har en sån fin vän som kanske kommer och underhåller mig. Arre in my ♥. Alla mina fina vänner har smsat, ringt och skrivit överallt angående Rasmus och jag kan säga att jag är okej. Allt tar slut någongång och med tanke på allt vi gått igenom så slutade ofta med att vi bråka så varför fortsätta såra varandra? Vi lovade varandra att fortfarande va vänner så får se hur det går. :) Nu ska jag ta mig något att äta och hyra en film sen igång med plugget. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0