Standing outside in the pouring rain just to give her that "movie" kiss


Varit i stan med Alle och ätit thaimat. Fixat med min dator, kollat kläder, ätit lite för mycket glass och gråtit lite för mycket över byxorna på bilden som är så snygga men mina pengar är gone. Alldeles för mycket gone. Gråter en skvätt över det men tar nya tag och ska snart börja göra v mig för idag bär det av till påarp för fest. Sen sover Alle hos mig. Awesome. Skulle egentligen träffat Julle idag men eftersom killen inte svarar i min telefon och jag som har lite tid får väl ta det någon annan gång. Inga större problem. Såg förövrigt världens finaste drömfångare som de sålde på stan dock köpte jag den inte. Gör lite ont i mig nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0