SÅ JÄVLA RÄTT

"Jag har blivit tjejen man bara är vän med. Jag tror det har med självkänsla att göra, det var längesen jag såg på mig själv och tyckte att jag var snygg, så är det bara. Och hur ska jag få andra att dras till mig om jag själv vill hoppa ur den här kroppen och springa så långt som möjligt? Att skämta är ett sätt att inte låtsas om det, man fejkar ett självförtroende för att dölja osäkerheten. Inte så att jag är deprimerad eller tänker sluta äta eller whatever haha, men jag måste lära mig att tycka om mig själv och det är nog det svåraste som finns, vad tror ni? Var jag för ärlig nu?" - J.L

Kommentarer
Postat av: Johanna!

Kul att någon känner igen sig, känner mig lite mindre ensam i världen haha!

2012-02-09 @ 11:11:54
URL: http://missljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0