I just came to say hello

Tyvärr får jag meddela att jag inte kommer kunna uppdatera så bra under lovet eftersom jag för ungefär en halv timme sen krossa jag skärmen. Inte meningen men ja, förlora på tetris.. Väldigt stora känslor. Får spendera mina dagar utan dator nu men ja, ni får väl nöja er med halv uppdatering från mina föräldrars dator eller från mina vänners. Fick nyss reda på att Avicii också är inställt vilket leder till att vi får hitta på något annat. Tur att jag inte hann köpa min biljett, puuh. Nu är jag lite rikare iallafall hehe. Snart slutar jag och då ska jag på första bästa tåg till Lund och spendera min dag/kväll med Christian. Vi hörs senare om han har dator där annars ikväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, bra blogg väldigt intressant!! Många bra inspirerande bilder och inlägg. Och väldigt fin kropp har du! Killen du träffar i Lund, är det något mellan er? :)

2012-02-20 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0