Nobody cares what you do

Det är så kul att kolla tillbaka på lilla Laröd nu, även fast det inte gått så lång tid så har folk fått en helt ny uppfattning om en och i deras värld tror de verkligen att man fortfarande bryr sig. Jag trodde jag skulle bry mig men icke som nicke, inte ett jävla dugg för ni betyder inte ett skit för omvärlden och ingen bryr sig om ni säger "Du har förändrats" för vet du vad? Man förändras inte, man växer upp och ibland så växer man ifrån varandra. Ni lär märka det snart hur stor skillnad det är i gymnasiet än att vara i säkra gamla laröd. Ingen bryr sig om du var jätte cool och populär i högstadiet eller om du var världens nolla. De tar dig för den du är idagens läge så kan garantera nu att varenda liten kotte som just nu sitter och klagar, ni kommer också förändras för ni kommer börja umgås med nya människor och ni lär också inse en vacker dag att ingen bryr sig om hur du var innan. Så jag bara säger det nu, att det är inte ens lönt att ni slösar energi på något ni inte kan förändra. Satsa på något vettigt istället. Typ... allt förutom skola (skoja, pappa.. älskar skolan wiho) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0