Hey Idiot, I love you


Jag har precis läst din blogg och det värmer mig att du skriver så fina ord om mig, speciellt det med efterbliven. Det får mig att tänka på hur lika vi är för de är lite läskigt. Vad det än gäller så tycker vi likadant, vi gör likadant och vi skrattar åt samma saker. Vi har nog den sjukaste humorn och med dig känner jag mig glad, lätt och fri. Jag ville bara säga lovi att jag tycker om dig rätt mycket, vi gör massa skit och folk pissar snett men vad gör det om 100 år? Man lever bara en gång. Vi har sjuka grejer framför oss och jag bara längtar tills vi gör varenda grej. Jag kommer aldrig sitta och berätta sjuka saker för dig för jag vet att jag lär uppleva det med dig för vi är lite så, gör vad vi vill, när vi vill, hur vi vill och det är en av de tusen grejer jag tycker om dig för. Puss på dig fulis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0