When he smile in the middle of our kiss


Nu blir det sängen samt lite smsande med alla förutom Christoffer eftersom han är en bitter biatch. Imorgon blir det plugg samt match och på Torsdag träning och plugg, gud vad mitt liv kretsar runt skolan. Kommer iallafall spendera min helg rätt nice ändå, på fredag ska jag träffa *tyvärr* Coff och på lördag blir det malmö med Agnes för letande efter lite nya kläder i garderoben samt en avslutningsmiddags klänning. Kvällen är inte spikad och Söndagen spenderar jag i att packa inför vår resa med klassen på Måndag, längtar sönder(!!) Nu måste jag sova, hehe. Godnatt, cyaa!

Lätt den mest passande låten till mig personligen hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0