I keep thinking "why do I get jealous of him when he's not even mine?"

5 anledningar till att jag inte har bloggat bra på sistone:
- Inte orkat logga in på datorn
- Inte haft något kul att visa dvs. foton
- Inte gjort ett piss förutom skolan, tränat, sovit
- Inte ens haft någon dag ledigt för oth tar upp all ens tid (låter dem göra det!)
- Fint väder resulterar en glad soffe som är ute och gör allt förutom tar foton/bloggar



Men ska sätta igång nu igen och börja blogga lite. Får väl börja använda min kamera igen så ni får se något roligt om dagarna, hehe. Ska även fixa Agnes Standars blogg idag så får väl hitta lite tid till det samtidigt som jag ska slänga mig i sängen och kolla oth. Vi hörs latero, nu blir det oth och sova. Mår ej så bra idag, ont i magen och huvudvärk. Cyaa!


Kommentarer
Postat av: Agnes

duktig chey!

2011-05-11 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0