Frågorna och svaren

Detta är kanske för personligt för dig men vad hände med Chippen? Varför säger du förlåt och sådant i din text? Krami!
Svar: Chippen var som sagt mitt marsvin, han var sjuk. Han hade fått en tumör på magen. Well, dels för att jag inte brydde mig så mycket om dem ibland, jag är nästan aldrig hemma så blir aldrig att jag var med dem så mycket tyvärr så det är därför jag säger förlåt för jag ångrar det otroligt mycket att jag inte brydde mig mer men jag har ändrats nu, nu är jag med Nisse nästan hela tiden. Sitter med honom i sängen nu också haha. 


Vilken skola skall du gå på? Vilken inriktning?
Svar: Jag ska gå ProCivitas, om jag kommer in i sommar dvs. Ekonomiprogrammet. Annars blir det jensen, ekonomi.

Har du någon kontakt kvar med Hampus? Han du var med i somras?
Svar: Vi kan snacka ibland på facebook men någon större kontakt än så har vi tyvärr inte. Kanske får tillbaka vår vänskap mer och mer senare, de får vi väl se. Hoppas på det iallafall för han är en jätte rolig kille.

Varför går du i nian fast du är 96:a?
Svar: För du ska ha något att fråga om.. Haha nej skoja, jag börjar nian för jag umgicks bara med 95orna på mitt dagis. (Försöker inte leka något äldre nu eller så) men jag umgicks alltid med Mimi, Agnes, Tobbe, Amelia och lite sånna så det blev att jag också ville hoppa över ett år på dagis för att kunna gå med dem i skolan också.


Du känner Emmy? Stalkar hon killar som det sägs att hon gör?
Svar: Ja, jag känner Emmy. Ja du vet, hon är en riktigt stalker. Stalkar allt och alla? haha nej men asså jag tycker faktiskt ni får fråga henne själva. Det är jätte svårt att svara på en sån fråga för att inte såra någon.

Vem var din första kärlek?
Svar: Min första kärlek var Otto Schippert. Lika snygg då som nu haha.

Vilka är dina top 10-favorit bloggar?
Förstår vad du känner med ditt marsvin, har haft flera marsvin sen jag tre. Mitt sista, Chanel, dog i höstas. Hon blev 10 år gammal. Hade fått otroliga skuldkänslor, trodde det var mitt fel, men mina föräldrar påpekade att hon hade ett bra liv som ett marsvin. Det hjälpte, och klart saknaden är stor. Det är ju ett oskyldigt litet djur. Men det ordnar sig. Tro mig!
Ha det bra, för det blir. bra snart igen! Kram :)
Svar: Jag tycker om alla bloggar men mina favoriter är Sigrids, Rebeccas, Kenzas och Biancas. Mina vänners bloggar är också riktigt bra men de uppdaterar lite halvdant så det är blö då. (fy på er). Aa, förlitar mig på dig nu haha, tack så mycket! Kram!


Vilket är ditt favorit djur kompis? (du vet vad du ska svara) Vad ska du göra i sommar??
Tycker du fortf. fotboll är lika kul? är det kul att spela med 96 ibland? säg ja.
Höll du ditt godis förbud????? har du magkatarR????
hejdo kompis
Svar: Sniglar lätt, Jag ska bada och äta massvis med glass och godis. Fotboll kommer alltid vara lika kul för mig, de är en del av mitt liv (L) De är riktigt kul faktiskt för du klagar alltid, varje match på någonting. Nej, tyvärr inte men klarade en halv dag iallafall. Nej jag har inte magkatar, de är bara du. Hejdå Kompanjon

Du skrev för ett tag sen att du var kär, i vem och varför blev det inget med personen?
Svar: Well, jag var kär i Daniel Adams-Ray, tyvärr blev det inget med personen för att han vet inte vem jag är.. Fml haha

vad var det bästa med förra sommaren?
Svar: Det bästa var lätt alla dagar med mina vänner. När jag sov hos Johanna varje natt och var ute hela tiden eller när jag och Emmy tältade och vid tre på morgonnen gick vi in och gjorde toaster, tog glass, ben och jerrys, chips och godis och läsk och satte oss och snackade hela natten.

Saknar du inte kärleken? Du har ju inte pojkvän väl?
Svar: Saknar och saknar. De finns dagar jag saknar det, de finns dagarna jag inte saknar det. Det beror helt på men nej jag har ingen pojkvän.

Hehe eftersom jag känner dig redan så väl gumman så ska jag ändå va duktig o fråga! Vad är ditt absolut favorit sommarminne med mig? Kommer du bo i min soffa i sommar? Helt ärligt, trivs du med att va singel? :)<3
Svar: Absolut sommar minne med dig.. Fan, den var svår haha. Om vi säger såhär, alla dagar jag sov över hos dig så menar jag också allting vi gjorde på dagarna också. Kommer alltid bo i din soffa. De finns bra saker i att vara singel och de finns dåliga saker men nu för tiden börjar de bli lite off, har alltid varit singel typ. Tråkigt ibland <3

Är du oskuld? en fråga alla killar i helsingborg vill ha svar på, jag är en av dem
Svar: Haha, ni vet om att min far läser denna bloggen va? Bara en sådan påminnelse till er. men nej det är jag inte.

hur gåre med kärleken!? tkr du borde ta dig själv i kragen och se till att hitta dig en gentleman ... gillar du gungor btw? jag har dåliga minnen från en :(

Svar: Haha, hitta du en till mig Emil, låter Kanon! Jag älskar gungor, speciellt när du ramlar av dem :)

vilka är dina bästa vänner? dvs. dem du umgås med mest?
Trivs du med dem?
Hur tycker du en kille ska vara?
hur tycker du en kille ska se ut?
Vad är det första du tittar på hos killen?
Jätte bra blogg!
Svar: Jag umgås mest med Elin, Mimi, Hedvig, Emma, Elina och Agnes men bara för det så har jag fortfarande Issa, Johanna och Emmy.
En kille ska vara rolig, härlig och snäll. Gullig och inte vara attention kid.
En kille ska ha bra stil, inga joggingbrallor på vardagarna för de finns inga killar som passar i det. Jag tycker många av killarna i helsingborg har börjat klä sig snyggare och snyggare. Så får väl säga lite Helsingborgstil?
De första jag tittar på hos killarna är deras kläder, deras kroppsform och deras leende. Tack så mycket!


De tre snyggaste killarna i helsingborg?
Roligaste du vet? Tråkigaste du vet? Röker du?
Svar: De tre snyggaste, hm.. den var svår. Tar 95or för de är enklast men då är de väl Arvid Nilsson, Christoffer Tolf och Philip Winchester. Men det finns många snygga killar i Helsingborg faktiskt.
Roligaste jag vet är att äga folk som jag inte tycker om. Det är nog de roligaste som finns, haha. De tråkigaste jag vet är när folk dissar, asså typ bara "nä, jag pallar inte". Nej, jag röker inte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-02 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0