Sometimes I pretend to be normal but it gets boring. So I go back to being me


People can not always understand, even if they so badly want
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska hoppa i säng nu och vila min stackars käke samt mitt onda lår. Härligt att få två armbågar i käken när man spelar match, Tack Billesholm. Haha nej men nice vinst med 4-0 fastän min irriterande otur som gjorde att min stubin blev kort, väldigt kort. Nu måste jag skynda mig i säng för min dator har 11 % batteri kvar, wiho. Vi hörs imorgon, nästintill heldag med slöjd samt deep-talk med min fina ellsan. Man bara MÅSTE älska slöjd ibland. Ciao people, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0