Love like there will be no tomorrow


En heldag med Hedvig på väla gjorde susen efter nattens och dagens problem. Hela min källare var fylld med vatten vid halv 12 tiden igår så var uppe hela natten och höll på med det medans det kom folk som fixa och dona. Stack sedan till skolan efter att ha sovit NOLL inatt och hade det allmänt blö. På idrotten stod jag på en bänk med lussan och bara kollade, 2 sekunder senare när jag var påväg ner så svimmar jag och ramlar ihop. illamående och yrsel, how nice. Blev sedan bättre dock. Mår dåligt nu igen, Vad är det med mig idag? 
Positivt: Fick med mig lite små saker från väla, visar det dock senare eller någon annan dag. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0