Party all night and sleep all day and throw all my problems away, my life would be eeeasy


Godmorgon. Det finns nog inga ord för hur glad jag är, speciellt för en av mina bästa vänner. Du förtjänar allt bra, glöm aldrig det hjärtat! Kvällen igår blev riktigt lyckad faktiskt, började hemma hos Mimi där alla typ hade skrattanfall åt varenda sak vi sa. Vi började röra oss mot Johan vid halv nio och där möttes vi av ett härligt killgäng som vi spendera resten av kvällen/natten med. Riktigt kul och Grattis Johan ännu en gång. Bilderna från igår kommer nog upp på facebook inom de senaste timmarna så då kommer de här också, fast kanske inte alla. Bara dem som är lite normala haha, men nu ska jag hoppa in i duschen. cya!

Kommentarer
Postat av: ellebellebus

jag älskar dig min bästavän!

du är bättre än bäst

2011-03-13 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0