Förr var du ballt utan B men nu är du kingen utan K


Efter en faktiskt rätt rolig dag i skolan så har jag gjort lite things, jag har dels pluggat med Alicia, kollat fotbollsskor, ätit kebab och legat i sängen & bara softat. Nu ska jag återgå till min plats i soffan och kolla tv innan jag ska använda sista timmen för att plugga lite matte. Imorgon blir det plugg med Elina eftersom konstigt nog så fattar vi båda no när vi hjälps åt. Rätt bra team ändå haha. Vi hörs imorgon, förlåt att jag inte bloggat så mycket på sistone men jag har haft riktigt mycket plugg. Denna veckan hade/har jag: Matteinlämning, spanska prov, no prov, matte prov och bilduppgift. Inte världens roligaste vecka om man säger så men ni förstår mitt problem va? cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0