For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness

Tumblr_liqrshulzp1qa2yuso1_500_largeP3270016_largeP3270006u_large
3 outfits som gör mig varm inombords!!
Oj igår var det en hög statistik även fast jag inte bloggade. Hade mina anledningar, jag spelade två matcher och sen när jag väl kom hem fick jag sätta mig med matten och när jag väl hade tid till att blogga, gissa? då har jag inget batteri på datorn.. tyvärr! men idag ska jag blogga, jag ska visa er lite bilder och försöka vara lite socialare mot er. Jag ska även berätta en sak som har varit hemligt under hela tiden men idag.. då berättar jag hehe. men nu måste jag gå, är i skolan och håller på med engelskan. wohoo!
cya!

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

är det dina egna outfits?

& var har du i sånna fall köpt jeans shortsen längst upp?

var kan man annars hitta dem? :)

2011-03-28 @ 09:41:31
Postat av: felicia

Så snyggt det vita linnet längst upp, får man fråga vart du har köpt det? :)

2011-03-28 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0