Detta är ingen saga som kommer ha en prins i sig eller ett lyckligt slut. Detta är en saga på en verklighet


Har gjort min no men har en mvg fråga kvar som jag inte kan få ordentligt gjord så ska snacka med min lärare imorgon så hon kan hjälpa mig sätta frågan i rätt form. Men nu hade jag tänkt att dra mot soffan för att se om det finns något bra program sista timmen innan jag trött och hängig drar mig till korgs. Jag kunde inte somna förrän halv 2 inatt, jag låg och vred mig i sängen var tionde minut. Fann ingen som helst ro, men nu känner jag hur trött jag är och jag verkligen längtar tills imorgon för då har vi ute träning och jag ska äntligen få träna wihoo. Snart är det helg också, livet är rätt bra ändå. Godnatt, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0