Born this way

10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG:
- Jag älskar (utan krydd) tjocktröjor
- Jag kan ingenting om märkeskläder, gillar inte alls märken
- På sommaren klär jag mig alltid med jeansshorts, något slags linne/t-shirt och tjocktröja
- Det går inte att ändra mig, jag kan verkligen inte ändra mig
- Jag har alltid tänkt "om jag vore som dem" så skulle allting bli bättre
- Jag är kär, helt ärligt. Jag är kär
- Jag har glömt vart jag har gjort av min ena strumpa, kommer inte ihåg när jag tog av den ens
- Jag har alltid ont i mina knän, hela 24 timmar om dygnet
- Jag bryr mig aldrig om min mobil, glömmer alltid vart jag lägger den och orkar aldrig smsa
- Jag lever för fotboll men på sistone har jag inte samma roliga känsla av att gå till träningarna, dels för att vi inte har något roligt lag längre.


Kommentarer
Postat av: sara

får man fråga i vem du är kär i då? skit bra blogg :) kram

2011-03-06 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0