Bloggbråk mellan 15-16 åringar. Wow vad coolt!!! fast ne

Något jag måste säga till om är bloggbråk mellan folk som är 15-16 år. Haha, vad leker ni? storbloggare eller? Om ni ska sitta och klaga på folk att de har likadan design som du, gör en ny design? gör en design som är jätte avancerad så ingen annan kan göra likadan. Vem fan bryr sig när det gäller en design? eller något ord? Ha inte någon enkel design då om du inte vill att folk ska ha likadan men sitt inte och skriv till andra och kommenterar deras bloggar och påminner dem om det. Vem fan bryr sig? Det är väl inte designen som gör det? det är väll vad du skriver som betyder något? eller har jag fel? Rätta mig isåfall!
Trött på att jag får se ledsna miner bara för att ni ska komma med er mening. Come on, du har "härmat" mig med en sak jag hade innan och din kompis "härmade" mig och mina 3 vänners blogg innan med en sak? VEM FAN BRYR SIG?! Va glad över att någon tycker det är fint istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0