According to greek mythology, humans were originally created with 4 arms, 4 legs and a head with 2 faces. Fearing their power Zeus split them into two separate parts, condemning them to spend their lives in search of their other halves


Haha, fasiken vad jag tycker om våra gamla bilder!
Sitter här med Elin och skrattar sönder åt våra gamla bilder. Sötheten har det nog aldrig varit fel på haha. Snart ska Elin cykla hem för att se Grey's precis som jag ska göra. Sitter tillfälligt vid min pappas dator men ack, det får jag ej länge till.. Ingen dator på ett tag, känns inte världens bästa men ska försöka ordna så snart som möjligt. Robin kom hit innan idag och "hjälpte" mig med matten men till stor del satt han och skrattade åt gamla foton på mig, snällhet är något han saknar iallafall. Cya!
14 dagar kvar & 30 dagar kvar, wihoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0