When it feels like my dreams are so far, Sing to me of the plans that you have for me over again


Stack till skolan och vi kollade film hela förmiddagen (A walk to remember). Satt och grät igenom hela filmen med resten av klassen. Vi har ingenting att göra i skolan men ändå får vi inte studiedag, shyst. Fick en del betyg idag, vissa blev bättre än andra men just nu vill jag bara spola fram tills brevet om gymnasievalen faller in i brevlådan. Är rent av dödsrädd över alltihopa. Hatar att vänta för jag har inget tålamod. Nu ska jag ta mig i kragen och göra ordning på mitt rum för det ser ut som fan här inne plus att vädret gör mig på dåligt humör. Ciao people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0