There's this movie I wanted to see, and my mom said I couldn't go by myself..


En dag avklarad på fotbollsskolan, bara tre kvar wiho. Det öste ner idag så vi fick vara inomhus, rätt chill ändå men efter några timmar så är man rätt trött på det. Jag har lätt världens bästa tjejer, söta och goa. Inte jobbiga och gnälliga. Måste påpeka att jag älskar sms tjänsten, orkade inte gå hem så smsade snabbt och tog sedan bussen en hållplats, rena paradiset. När jag väl kom hem var de dusch, sängen och sova tills nu. Ska börja göra mig i ordning lite snabbt innan jag käkar, för sen blir det buss till stan och fika med Magda och company. Vi hörs senare, Ciao.
JAG VAR TILLOCHMED SÅ SNÄLL ATT JAG GICK IN OCH KÖPTE KLUBBOR TILL TÄVLINGAR SOM VI SKA HA IMORGON. O-M-G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0