Sometimes letting go is easier than trying again


Nu har jag varit och köpt skor med mamma till avslutningen så då är en sak avklarad, äntligen fixat. Visar dem någon dag. Imorgon ska vi ha typ kamp av något slag vid fria. Först bada sen cykla till domsten och jogga där. Dock ska jag och några andra ta bussen istället hehe, ingen orkar typ. Nu ska jag slänga mig i soffan och sova lite. Alldeles för trött för att göra något annat eftersom jag fick några timmar för lite sömn inatt. Godnatt people

SAKER MAN HATAR:
- När människor lägger sig i
- När folk inte kan säga saker mot en utan istället snackar till andra
- När ungdomar leker vuxna och tror att de är bättre än andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0