Some people are just meant to be so guys, don't be afraid.. You have just found your soulmate


Efter en hel del filmtittande och sovande med Julia så har jag äntligen flyttat mig från sängen. Ska börja röja undan på mitt rum för denna helgen kommer rummet vara bombat med kläder och massa annat grejs som tillhör Emmy. För här kommer hon och jag spendera hela helgen. Precis som förr, alltid lika nice. Kvällen igår innehöll skrattanfall, cykling i ösregn, störda filmer och chips med Julia, Ammar och Micke. Vid halv tre inatt cyklade jag och Julia hemåt i ösregn från maria park till laröd, tur att Julia började trampa på ordentligt när jag väl sa "tänk dig att ligga under täcket nu och mysa med film". Tyvärr blev det ingen film för jag somnade på stuts när vi kom hem till mig. Sorry bullie (L) Nu ska jag sätta igång med städning, ciao people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0