Little bit of love by every single man in town


Nice med jeans, hittade nyligen dem nere i tvättrummet. Ska fixa mat till mig själv nu och vänta vidare på Teos otroligt (500 ords) långa sms som ska förklara hans "icke-typ". Ska samlas om 45 minuter, sen iväg och spela match. Just det, skulle berätta om helgen. I Fredags spela jag match, vi vann med 12-1 sen stack jag och Emmy till stan och träffade några kompisar. Köpte fett med godis, drog sedan hem och tittade film. Vaknade dock varje halvtimme av samtal från en full vän vid namn T. Gick upp vid nio för att gå in till grannen och agera som servitös på deras bröllop till klockan sex på kvällen, gud så fint det var även fast det var dåligt väder så var bruden otroligt fin i sin klänning. Vid nio stack vi till viken, julle och carl kom till oss och vi åt glass, popcorn och kollade film. Vid 2 tiden gick jag ut och mötte Teo och gick runt i viken i mer än en timme och letade efter hans cykel. Det var min helg, Imorgon börjar jag jobba på fotbollsskolan. WIHO. Ciao people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0