Jag skulle inte tveka en sekund att va i din famn


Klänning från Lindex och Hunky Dory kofta
Känner att jag får vara lite fin nu när jag ska på student. De enda jag ska leta fram nu är några skor som jag vill ha på mig, troligen blir det converse men de får allihopa faktiskt stå ut med. Jag sätter på mig klänning och sånt fint för deras skull, hehe. Jag vet att det är två skit dåliga bilder men troligen kommer de bli någon bild med mobil eller kamera senare så ni ser bättre (allt för er skull!!). Nu ska jag skynda mig lite för vi ska dra strax, ciao
GRATTIS TILL ALLA STUDENTER, OM TRE ÅR JOINAR JAG ER!!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Åh klänningen var verkligen jättefin, vill också haaaa! :) Var det länge sen du köpte den?

2011-06-10 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0