I don't care if 10 other guys want me because I don't want anybody but you


Turkiet i år var en upplevelse faktiskt. Första resan med min mor ensam och det var speciellt, lite annourlunda och lite roligt. Eftersom vi spendera tiden i havet så blev det att vi kom på massa lekar och massa saker som gjorde de flesta människorna där glada, deras upplevelse för dagen var när vi gick i och bada om man säger så, haha. Imorgon ska jag sova, sova och sova lite sen kommer Bell på ett besök och efter det ska jag sätta igång med packningen, allt som är smutsigt ska tvättas och allt som är rent ska vikas. Det lär vara full rulle imorgon. På kvällen blir det mys med mina favoriter, precis så som jag vill ha det. Godis och film förhoppningsvis annars bad om vi har tur med vädret, jaja. Något blir det iallafall, ni lär höra om det imorgon Haha. Nu ska jag sova, Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0