Two different worlds

Okej, alla smsinlägg kanske inte ger er någon klarhet alls i vad jag har gjort de senaste dagarna men jag har iallafall haft sjukt kul. Ingen av oss har velat åka hem och speciellt inte jag med tanke på en sak som hände medans jag var där. Jag har träffat massvis med nya människor från olika länder och tillochmed nya människor från Sverige, närmare bestämt Helsingborg. Spelat fotboll hela dagarna, åkt karuseller på Liseberg, skrattat åt fula människor och haft det allmänt bra. Träffat snygga killar som bodde på vår skola, specifikt en kille som var lite snyggare än dem andra haha. Dock åker han tillbaka till England imorgon och han ska inte tillbaka nästa år eller nästa igen. "Skoj.." Nu orkar inte jag berätta mer men åh vad jag önskar jag kunde stannat en dag till. Snart kommer Arvid, han hade något viktigt att berätta. Får väl sätta igång att packa upp min väska också så jag blir klar någon gång. Antingen blir det fest ikväll eller mys. Har inte bestämt mig än men hör av mig senare. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0