The way that I've been loving you baby, that ain't nothing like I'm loving you now


Jag saknar er redan, jag vill gå om hela grundskolan endast för att umgås med er igen. De finns inga som ni, världens mest störda klass men ni är den absoluta bästa och det kommer alltid vara så.
Ps. Fulaste hahaha, pallar ej att jag bölar när jag skriver detta men moment of truth här på bloggen, lolz.


Under denna dagen eller några dagar efter eller före så kommer vi inte tillhöra Holsta längre, nu är det på riktigt. Nu är det en annan skola, nu är det gymnasie. Om någon frågar nu vart du går så är det inte längre "Holsta" nu är det allt annat förutom det. Grattis till allihopa och jag hoppas verkligen ni kommer in där ni vill! Ni är suveräna, unika och speciella på ert egna vis. Kommer aldrig glömma er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0