Lika fräsiga då som nu


Jag har inte varit ett dugg taggad innan till att åka till Gothia men efter en hel del snack med Michelle så är jag nu riktigt taggad så jag längtar tillochmed. Att äntligen få spela fotboll igen och chilla lite i Göteborg med laget. Åka till Liseberg eller till stan, kolla på massa matcher som spelas och bara chilla i våra sängar på vår skola. Sånt speciellt som man saknar så grymt mycket. Bara en vecka kvar nu sen åker vi. Lite häftigt är det ju ändå för det är nämligen så att vårt lag och ett annat i HIK har blivit tillfrågade om vi ville gå in med flaggan på invigningen. Så jag och mitt lag kommer gå in med flaggan och vara lite sådär extra häftiga haha. 6 dagar wiho!!

Kommentarer
Postat av: helsingborgaren

fyfan vilka sexbomber..

2011-07-13 @ 11:59:43
URL: http://helsingborgaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0