Den bästa killen jag vet


Jag är så glad att jag har dig, världens bästa killkompis!


Ni vet när man ångrar? När man ångrar något så in i helvete att man vill typ gräva en grop och lägga sig ner och dö? Utan krydd vill jag göra det nu. Jag hatar det, jag hatar detta så in i bomben så jag vill banne mig gräva en grop och lägga mig ner o dö. Jag hatar denna tiden, för precis denna tiden för ett år sen höll mitt liv på att bli typ perfekt, helt perfekt men nej, soff är dum i huvudet och gör världens misstag och det misstaget kosta mig mitt perfect life. Lol, jävla bölarunge är jag nu. FML utan krydd


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ångrar du?

2011-07-14 @ 20:26:52
Postat av: aggi

lille soffe, allt löser sig <3

2011-07-14 @ 20:26:57
URL: http://agnesstandars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0