A billion people in the world but there's only one you


Somebody like you - Adele går på repeat från min dator. Oj vad den kan göra en känslosam. Längtar till Gothia, ska fan i mig hålla mitt löfte som jag gjorde med Lovisa idag på träningen. Jag ska bara glömma vad jag känner för en vecka, jag måste det för gör jag inte det kommer jag gråta snart och jag hatar att böla. Oh fuck, måste nog prata lite med Lovisa för hon förstår mig, hon går igenom exakt samma sak. FML utan krydd. Men jag älskar att jag har mina fina underbara kanon bra vänner. Oh vad jag är lycklig att jag har er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska fan klara detta

2011-07-14 @ 23:17:55
Postat av: Anonym

2011-07-15 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0