Du sårar mig som någon aldrig gjort förut, de har kommit rakt in i hjärtat och för första gången grät jag för en vän


Jag kommer sakna dig men jag har fått kunskap av det här. Nu vet jag säkert att vad som än händer så tar jag mina vänner i första hand
Efter en hel bra dag i skolan så är jag hemma (okej.. för en och en halvtimme sen men iaf) och ska faktiskt gå och äta som vanligt sen blir det spelarmöte klockan 6 och sen träning. Jag kommer va hemma vid nio kanske och då går det en jätte bra film på tv så ska se den, kanske sitter med datorn. who knows? PUSS

FRÅGA: Amanda Hallbeck om H&M's smycken: var finns det och köpa? fin blogg gumman! <3
Svar: De finns på H&M, precis som det står i rubriken haha. Tack så mycket amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0