I'll figure out a way to fix this, I know there's a way so I promes, I'll fix it


Numera hemkommen från en otroligt bra eftermiddag med Hedvig och den lille vovven. Roligaste var lätt när jag och Hedvig skulle få på han kopplet eftersom vi lät honom springa av sig lite på en tennisplan. Riktigt rolig att se på men tillslut börja vi frysa lite och tänkte gå vidare, tror ni han kommer då? Tog oss över en halvtimme Haha, tillslut tänkte Hedvig gå och hämta skinka men precis då så kom han. Jag och Hedvig fick motion iallafall, att jaga efter en hund som är riktigt snabb är inte alltid världens lättaste, Haha. Men tack för eftermiddagen Hedvig, riktigt roligt och mysigt. Nu ska jag kolla över min labbrapport och läsa lite no, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0