I don't want you to catch me, I only want you to watch me


There's no sunshine when she's gone, There's no joy when she's away

Tja på er. Har sovit ungefär 5 timmar nu på dagen, nu ska jag ner och byta om för att sedan gå på träning. Efter träningen blir det att fixa lite grejer sen sängen, kommer nog sova gott inatt. Bruden på bilden där uppe skulle egentligen kommit och kollat men gick inte så hon hejar inom sms, tackar gudarna för det. Jag är nervös nu så jag skakar, undra hur jag kommer va imorgon..

Kommentarer
Postat av: Emmy Hammelfelt

HEJA HEJA HEJA! Kan inte sluta heja på dig gumman lilla. Skulle vatt evigt glad om jag hade kunnat komma imorgon och på torsdag, förlåt :(

Love you

2011-01-04 @ 20:09:05
URL: http://hammelfeltemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0