I could give all my secrets away, just to have you back here again but i guess that will never work


Okej, fått frågor som jag tagit bort som gäller varför jag inte vill ha pojkvän och blabla. men sanningen är för att jag gjorde världens tabbe, världens misstag i somras när jag dissa en kille som jag tyckte om men var jätte osäker nu när vi skulle börja nian, tänkte hela tiden "kommer aldrig kunna träffas och då blir jag sårad igen". Vet att det är inte så man ska tänka, och Emmy var världens bästa person som hjälpte mig och hon försökte göra allt i sin makt för att få mig att inte dissa honom men såklart så gör jag det ändå och jag har fått gå med det misstaget nu i över ett halvår. Saknar jag honom? varje dag. men tror inte han vill veta av mig så vet inte riktigt vad jag ska göra. Därefter vill jag inte heller ha någon för jag vill inte glömma honom. Kommer aldrig glömma han för jag vet inte hur jag ska beskriva det, han sa de perfekta sakerna som gjorde mig världens lyckligaste. Omg, det bästa som har hänt mig var den tiden även fast det inte varade länge så kärlek är något jag vill inte veta av tror jag iallafall men ja, man vet aldrig vad som händer i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0