De ordet du sa sätter sitt spår i mitt djupa sår som jag haft så länge, du häller salt i såret precis som förut


Umgås så mycket du kan med dina vänner för en dag kanske vaknar du upp utan dem och då är det allt ditt fel.

Haft en riktigt mysig och rolig kväll med Mimi, Elin och Elina. Mycket skratt och snack från vår sida. Vi gick ju till maria park och köpte godis sen hem till mig och snack/skratt. Följde sedan mimi hem vid 12 i regn, älska. Sen halv ett ungefär har jag suttit vid msn och snackat med Elin. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, puss

Kommentarer
Postat av: elina

älskar dig soffe <3

2011-01-15 @ 15:40:30
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/
Postat av: mimi

älskar er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0