alla vi som får större läppar på natten, ohh pysko


lol, har inget att göra. Kom nyss hem från elle. Suttit och kollat alla möjliga filmer som är fett bra. Var riktigt skoj idag i stan med krumelurerna. Gick runder och kollade osv. Sen till mc för min efterlängtade glass, träffade även en super söt kille Xd <- bara vi som fattar hehe. Fett snygg, riktigt kap. inte bangat!!
Nu ska jag kolla lite one tree hill, det var ett tag sen.. dricka lite varmoboy så min halsont går bort. Förskyldning suger buhuhu. imorgon ska jag, agnes, elin och hedvig och kanske emma? eller anna? till öppethus på sån dansgrej. Kul att testa på för jag är ju grym X'dd. PUSS
bud på att sluta blogga eller bara lägga upp bilder och hoppas att ni fattar resten för ni suger på att kommentera. lolz, fett booring att blogga då. bara så ni vet, dudes

Kommentarer
Postat av: jonnizz

oooj fina ögonbryn uundra vem som e proffset

2011-01-22 @ 01:21:05
Postat av: soffe

hehe, jätte fina eller hur!! jonniz gjorde dem faktiskt, rätt coolt att hon ens klara det... typ de enda hon klarar av

2011-01-22 @ 01:58:57
URL: http://sofiesmiths.blogg.se/
Postat av: sara

vilket fint halsband, var har du köpt det? :D och jag gillar din blogg, så sluta inte!

2011-01-22 @ 14:30:47
Postat av: soffe

Jag har köpt det på ur&penn på väla vill säga, det finns nog kvar för det är nytt. Tack så mycket! Jag gillar att blogga men så otroligt tråkigt när man inte får kommentarer eller något. Man blir jätte glad av kommentarer dåliga som bra. :)

2011-01-22 @ 16:57:22
URL: http://sofiesmiths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0