you know how long it's been, since i saw your face

Anonym om She's all laid up in bed with a broken heart:
Vem är det du gillar/gillade?
svar: Jag vet inte vad jag kände för honom, något kände jag. men gillade vet jag inte för jag blev så ledsen och sårad när han gjorde så mot mig så vet inte riktigt. men säger inga namn

Julia om Spring/summer 2011:
Den blå lite vulang grejen längs ner till vänster, var finns den?:)
svar: den är en svart väst men volanger men den kommer från h&m eller bikbok. som jag skrev, kommer tyvärr inte ihåg vilken av dem. men leta, så hittar du!


livet blir inte lättare av att du sitter och deppar över det som har hänt, du kommer glömma honom snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0